Wywiady ze mną

Zastanawiam się, jak zacząć posta, do którego wkleję linki do wywiadów, których udzieliłam. 

 

Czy powinnam iść w sterowany narcyzm, który powoli staje się moją specjalnością zakładu (Mam nadzieję, że nie myślicie, że ja naprawdę wierzę w swoją sławę. To takie żarty, co nie?), czy lepiej przyznać, że uważam, iż jedynie bawię się w pisanie, raczkuję i, choć tego bardzo pragnę, nie mam pojęcia, czy moje pisarskie poletko na zawsze pozostanie w granicach skromnej działki letniskowej, czy może rozrośnie się kiedyś do rozmiarów Sahary? 

Nie, Sahara to jednak słaba analogia, bardzo jałowa i pusta. Niech moja przyszłość pisarska kojarzy się raczej z Puszczą Amazońską z jej imponującym szlakiem wodnym, największym i najgęstszym lasem, bogactwem roślin oraz niezwykłych, unikalnych zwierząt. Niech równie różnorodne i urozmaicone będą moje przyszłe teksty.

wywiadyWłaściwie robię to dla siebie. Chcę zgromadzić w jednym miejscu wszystkie moje pozapowieściowe wyskoki. Choćby po to, by za parę lat pośmiać się z siebie. Czuję się skrępowana, ale jednocześnie miło mi, że ktoś zaprasza mnie do rozmowy, zadaje ciekawe pytania, że w ogóle jest zainteresowany tym, co mam do powiedzenia, mimo że nie jestem ekspertem w żadnej dziedzinie.





Dzięki niebanalnym pytaniom mogłam więc opowiedzieć:

  • dlaczego mam szczególny sentyment do Sylwka z Pijanego skryby, jakie znaczenie w kreowaniu bohaterów mają gitarzyści znanych kapel, co zrobić z człowiekiem, któremu jest smutno

  • o wsłuchiwaniu się w opinie mądrych ludzi i o byciu upartym osłem
 
  • kto kazał mi napisać Pijanego skrybę, o sposobie na unikanie sucharów, co pisanie ma wspólnego z kawiarniami, o pisaniu z trzewi

  • o tym, jak się nazywam ;-) i dlaczego futro jest wyjątkowe
 
  •  kim zostanę, kiedy będę dorosła i co jest fajnego we wspólnym pisaniu antologii
 
  • a na deser o moim uzależnieniu od badmintona!!!


Wpadnij też na FB fanpage K.A. Kowalewska

Komentarze

Popularne posty