Od piątku Opowiadania

Już w najbliższy piątek rusza Międzynarodowy Festiwal Opowiadania we Wrocławiu.

Znalazłam się w gronie szczęśliwców zaproszonych na warsztaty twórczego pisania w ramach tego festiwalu już po raz drugi (wcześniej w 2015 r.). Będzie to również moja druga literacka wizyta we Wrocławiu oraz trzecia na Dolnym Śląsku w tym roku. Ale, jak to mówią, od przybytku głowa nie boli. ;)

Ponieważ urlop wykorzystałam w tym roku niemal do szczętu, nie będę mogła skorzystać z szerszej festiwalowej oferty spotkań ze znamienitymi gośćmi świata literatury, ale mam nadzieję, że jak zwykle uda mi się wyciągnąć z warsztatów coś cennego, a Wrocław powita mnie tak samo ciepło i serdecznie, jak zwykle.

Obiecuję szerszą relację. 

Póki co, w ramach wspomnień, zdjęcie z warsztatów sprzed trzech lat.

Obraz pobrałam z FB FP MF Opowiadania



Komentarze

Popularne posty