Udzieliłam wywiadu o "Pijanym skrybie"

Pijany skryba jest już o krok od wersji papierowej, a tymczasem Patrycja Żurek pociągnęła mnie za język.


W ubiegłym tygodniu udzieliłam jej wywiadu na temat mojej debiutanckiej powieści. Pytania Patrycji były podchwytliwe, demaskatorskie, zaskakujące i ostre jak brzytwa.

Katarzyna Kowalewska Pijany Skryba
Autor okładki: Maciej Kaźmierczak
Dowiedziała się między innymi, że przez moje teksty przebijają „rzeczy”, które aktualnie czytam, uwielbiam Maćka, kocham Sylwka, a Mario mógłby być moim kumplem. 

Jeśli chcesz się dowiedzieć, jakie mam dalsze pisarskie plany, co poświęcam dla pisania, kto wytrzymuje z moim poczuciem humoru i co zapisuję w pamiętniczku, przeczytaj wywiad Patrycji ze mną na Strefie Autora.


Ps. Dla przypomnienia pokazuję Wam okładkę. Tył i grzbiet do wersji papierowej już są gotowe. A jeśli o okładce mowa, to szykuję dla Was kolejną niespodziankę. Wkrótce na blogu ukaże się wywiad z autorem tej wspaniałej grafiki - Maćkiem Kaźmierczakiem!!!


Wpadnij też na FB fanpage K.A. Kowalewska

Komentarze

Popularne posty