Czarna komedia czeka na wyniki

Popełniłam tekst na konkurs Mocne uderzenie, organizowany przez grupę Jak minął twój pisarski tydzień. Tak naprawdę to już ich trzeci konkurs, w którym biorę udział. W pierwszym poszło mi tak sobie, w drugim całkiem świetnie. Moje opowiadanie Take a walk on the wild side zdobyło drugie miejsce w głosowaniu publiczności.

Tym razem mieliśmy za zadanie napisać horror, kryminał, thriller albo czarną komedię. Że nie znam się na żadnym z trzech pierwszych gatunków, wybrałam ostatni. Jest do śmiechu, mam nadzieję, i trochę trupów. Ogólnie masakra i makabra :-)


Nie podam tytułu opowiadania, ponieważ konkurs jeszcze trwa. Ogłoszenie wyników już w sobotę. Trochę się niecierpliwię ;-)

Obiecuję, że wrzucę tekst na bloga. Trzymajcie kciuki!

Komentarze

  1. Wprawdzie o tydzień dłużej trzeba trzymać, ale co tam! Ja trzymam kciuki, Ty trzymasz kciuki, on, ona, ono trzyma kciuki, my trzymamy kciuki, wy trzymacie kciuki, oni, one trzymają... Jak to między pisarzami. ;-)

    (to ja, Hania B.-S. napisałam)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim skomentujesz, zapoznaj się z zasadami bloga :-)

Popularne posty