Ja i Ty

Masz swoją stronę na Facebooku i kanał na You TubeKrąg Twoich wyznawców dzieli się utworami, które pomagasz im stworzyć. Grywasz w filmach, występujesz w najnowszej powieści Stephena Kinga. Współpracujesz z najlepszymi z najlepszych. Vincent van Gogh, Pablo Picasso, Ernest Hemingway, Ryszard Kapuściński zaufali Tobie i odnieśli sukces.


Moleskine, usłysz mnie, bo o Tobie mowa.

Elegancja. Nowoczesność. Funkcjonalność. Precyzja wykończenia. Perfekcja wykonania. Zakochałam się w Tobie od pierwszego wejrzenia.

Od wczoraj jesteś mój.

Moleskine

To nie przypadek, to przeznaczenie. Nim pojawiłeś się w moim życiu, uwielbiałam kolor taki jak Twój, miękkie, kremowe, gładkie kartki oraz tę tylną kieszonkę i gumkę, które chronią przed utratą ważnych karteczek.

Jesteś pisarskim Mercedesem. Niektórzy kupują Cię i boją się używać, zarysować. A ja już wiem, jak idealnie współpracujesz z moim ołówkiem.

Czy będzie to miłość odwzajemniona? Tak, pod warunkiem że pomożesz mi napisać wiekopomne dzieło. 

Zaczynamy?
Wpadnij też na FB fanpage K.A. Kowalewska

Komentarze

Popularne posty