Wspieram pod prąd

Wspieram Owsiaka, schroniska dla psów, klikam na miski ryżu. Nie daję na Caritas ani na tacę. Z pasją kibicuję projektom "nieprzydatnym", "niepraktycznym", takim, których celem nie jest poprawienie jakości życia, tylko spełnienie marzeń. Popieram pozytywne inicjatywy. Bliższa jest mi świecka filantropia niż chrześcijańska charytatywność. To jest mój manifest.


Pod koniec ubiegłego roku grupa osób postanowiła uwierzyć w projekt Autostop(y) i wsparła finansowo wydanie naszej antologii (premiera w marcu!). Jestem wdzięczna wszystkim i każdemu z osobna. Od tej pory z dużym zainteresowaniem śledzę inicjatywy ogłaszane na polakpotrfi.pl. A teraz nadszedł czas oddać, co dostałam. Chcę, aby inni poczuli taką samą radość ze spełnionych marzeń. Mniejszych i większych, jedynych i pięknych.

Cieszę się, że udało mi się przyczynić do powstania flagi z kartek dla Slasha. Co prawda nie dotarłam na koncert dawnego idola, ale ze zdjęcia, które przysłali mi organizatorzy akcji wynika, że zabawa była przednia. Super!

Dziś próbuję pomóc w realizacji filmu "Śledztwo". Dlaczego? Ponieważ wierzę w niego i ponieważ dowiedziałam się, kim są jego twórcy:
Jesteśmy ludźmi, których połączyła wspólna pasja - miłość do kina. Film bowiem jest najważniejszą ze sztuk. Łącząc w sobie elementy plastyczne, muzykę oraz słowo, staje się  najgłębszym źródłem wiedzy o człowieku. A człowiek  interesuje nas przede wszystkim. Jesteśmy pasjonatami, dla których film stał się nie tylko hobby, ale i sensem życia.
Film "Śledztwo" jest projektem studentów Wydziału Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego, opartym na motywach opowiadania Stanisława Lema pod tym samym tytułem. Opowiada o prywatnym detektywie, który próbuje rozwikłać tajemnicę zaginięć mieszkańców pewnego miasta. Projekt ma dotrzeć do widowni nastawionej na produkcje artystyczne i metaforyczne. Trzymam kciuki, żeby autorzy zdobyli wymarzone nagrody na festiwalach. Ale najpierw muszą zebrać środki.

Masz może ochotę obejrzeć doskonały trailer filmu i wesprzeć "Śledztwo"? Zajrzyj na polakpotrafi.pl albo stronę projektu na FB. Do zakończenia zbiórki zostało już tylko 31 dni!
Halo, autorzy! Myślę o was bardzo ciepło i życzę powodzenia!!!

Wpadnij też na FB fanpage K.A. Kowalewska

Komentarze

Prześlij komentarz

Zanim skomentujesz, zapoznaj się z zasadami bloga :-)

Popularne posty