Wiadomości z pisarskiego podwórka

Jeśli wydaje ci się, że sprawa mojej powieści przycichła, jesteś w błędzie. Właśnie zakończył się konkurs na okładkę, o którym możesz poczytać na stronie FB "Pijany Skryba".

Lada moment opublikuję projekty okładek, które przeszły do ścisłego finału i poproszę was wszystkich o pomoc w wyborze. Ja i Wydawnictwo RW2010 mamy, rzecz jasna, głos decydujący, ale wasze uwagi mogą nam pomóc dokonać lepszego wyboru. Ankieta nie będzie wisieć długo, tak że bądźcie czujni!

Redakcja książki też jest już na ukończeniu. Niebawem się z nią zapoznam. Nie przewiduję klasycznego zgrzytania zębami i gromów przerzucanych na linii redaktor - autor, ponieważ lata pracy jako tłumacz i współpracy z piszącymi koleżankami nauczyły mnie pokory i tego, że druga para oczu jest bezcenna.

Pijany skryba


W projekcie Wykup słowo. Eksperymentalny projekt literacki też dzieje się bardzo dużo. Po pierwsze i najważniejsze uzbierałyśmy już aż 57%!!! A pozostały jeszcze 42 dni do zakończenia akcji. Tak czy inaczej nadal potrzebujemy wsparcia, więc jeśli macie ochotę dorzucić swoją cegiełkę do tego ciekawego, nowatorskiego projektu, w którym sama biorę udział, będę niezmiernie wdzięczna. Pomożecie? :-)

Jeśli chodzi o moje opowiadanie, które pojawi się w antologii Autostopy. Dziesięć opowiadań o wolności, spotkał mnie zaszczyt napisania bardzo specjalnego opowiadania.
Naprawdę wyjątkowego w całym zbiorze. Otóż będzie to opowiadanie dla kogoś, kto wybrał nagrodę BARDZO SPECJALNĄ - wykreuj BOHATERA GŁÓWNEGO! I wiesz, co jest jeszcze bardziej niesamowite?! Że główny bohater opowiadania naprawdę istnieje, znam go i będzie to dla niego prezent! Gdyby ktoś zrobił mi taki prezent, byłabym wniebowzięta :-) Mam nadzieję, że udźwignę ciężar odpowiedzialności i że opowiadanie spodoba się głównemu bohaterowi ;-) Właściwie nie mam obaw, ponieważ wiem, że ta osoba ma doskonałe poczucie humoru i potrafi śmiać się z siebie. Szykuję dla niej wyjątkową przygodę w otoczce komediowej. Oczywiście opowiadanie będzie dla każdego. Również tych, którzy głównego bohatera nie znają.

Pisze o nas coraz więcej portali.

Jak wiecie, udzieliłam wywiadu dotyczącego projektu dla 1 UP Coaching: Cel - czyli jak 10 kobiet wzięło byka za rogi. O naszej akcji napisało Korci mnie czytanie. Wsparł nas mecenas PolakPotrafi.pl Michał Wawrzyniak, który pochwalił nasz projekt na swojej ścianie na Facebooku. Dostaliśmy również wsparcie założyciela PolakPotrafi.pl Jakuba Sobczaka, który zaprosił swoich znajomych do wykupienia u nas słowa. Wczoraj o naszej akcji opowiedział swoim klubowiczom Dyskusyjny Klub Książki Koński Jar.

Same dobre wieści, prawda? A to dopiero początek!

Komentarze

Popularne posty