Pomóż mi wybrać okładkę

Zakończył się konkurs na okładkę powieści Pijany skryba

Czas na głosowanie.

Ja mam już swoje typy, ale chciałabym cię prosić, byś pomógł/pomogła mi dokonać jak najlepszego wyboru. To ja i Wydawnictwo podejmiemy ostateczną decyzję, ale liczą się dla nas opinie osób, które będą potem czytać moją powieść.

Poniżej prezentuję okładki, które przeszły do ścisłego finału. Kolejność pokrywa się z kolejnością, w jakiej do nas docierały.

Piszcie w komentarzach, którą byście wybrali i dlaczego. Pamiętajcie o tym, że komentujecie okładkę, a nie autora (który i tak na razie pozostanie anonimowy). Pamiętajcie, by nie urazić niczyich uczuć.

Głosowanie trwa do poniedziałku. Ciekawe, która z propozycji ozdobi moją powieść :-)

A teraz do dzieła!

1. Okładka z kurą

2. Okładka z psem

3. Okładka z kopniakiem

4. Okładka czarno-biała

Uwaga: Absolutnie nie wyrażam zgody na udostępnianie tych fotografii gdzie indziej!

Komentarze

  1. Dla mnie, okładka z kurą :-)
    Katja

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się 2.., ale okładka 1 bardziej przyciągają uwagę, za to 2 jest mocna:) ciężki orzech do zgryzienia:) pewnie nie pomogłam, ale bardzo chętnie przeczytam!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim skomentujesz, zapoznaj się z zasadami bloga :-)

Popularne posty