Recenzje książek. Kowalewska stajl!

Jeśli trafiłeś już do zakładki Książki oraz Nauka pisania, wiesz że zamierzam umieszczać na blogu recenzje.

Recenzja to określenie trochę na wyrost. Recenzje to piszą profesjonaliści. Ja będę pisać, co myślę o przeczytanej książce.

Będę się trzymać stałego schematu:

Nagłówek posta to autor i tytuł książki.

W treści posta umieszczę następujące elementy:
  • Autor i tytuł: 
  • Klasyfikacja: niby gatunek, ale nie do końca
  • Moja ocena: w skali szkolnej 6/6

  • Treść: tu wstawię link do strony, na której możecie przeczytać opis książki. Szkoda czasu i miejsca, żeby powielać to, co już zostało opracowane
  • Co myślę o książce? Tu zacznie się zabawa, czyli moja opinia o książce. Dlaczego mi się podobała, dlaczego nie? Co z niej zapamiętałam? Czym różni się od innych? Nadaje się na plażę, do tramwaju, na deszczowy dzień? I co tylko jeszcze przyjdzie mi do głowy. Z czasem na pewno stwierdzisz, czy mamy podobne gusta. W komentarzach podyskutujemy o wspólnych upodobaniach albo będziemy prowadzić niekończącą się polemikę. Liczę na to. Liczę na celne uwagi i cięte riposty. 
  • Ulubione cytaty: tutaj umieszczę wybrane cytaty. O ile, rzecz jasna, będzie z czego wybierać ;-)

Zapraszam do czytania i komentowania razem ze mną.

recenzje książek czytanie co czytać

Komentarze

Popularne posty