Moje pierwsze pióro - gniewińskie

Pisałam już o tym, że w konkursie na "Romans" wygrałam aż trzy pióra. Wygrałam trzy pióra

Tak naprawdę jednak swoje pierwsze historyczne pióro wygrałam dwa lata temu w konkursie "Gniewińskie pióro 2012". Nie zdobyłam wówczas żadnego miejsca na podium. Obdarowano mnie jednak wyróżnieniem i niebagatelną sumą 100 PLN. Nieźle, jak na początek, prawda? 

Byłam z siebie bardzo dumna i wtedy stwierdziłam, że to nie może być ostatni mój tekst, który ukaże się drukiem. Cały czas nad tym pracuję, a efekty, mam nadzieję, ujrzycie niebawem.

Na konkurs napisałam opowiadanie "Bitels". Lada chwila umieszczę je na blogu. W wyniku konkursu powstał almanach, którego okładka wygląda tak:

nagroda literacka

A w środku jest moje nazwisko i moje opowiadanie. Yeah! :-)

Komentarze

Popularne posty